Józefów. Portal Urzędu Miasta. Ładowanie...

Zakres działań

Referat Administracji i Kadr
 
Pracownicy: znajdź pracownika
 
 
Zakres działań:

Do zadań Referatu Administracji i Kadr należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjno - gospodarczej Urzędu, prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz prowadzenie spraw bhp, a w szczególności:

  1. przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika;

  2. prenumerata czasopism i dzienników urzędowych;

  3. nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;

  4. prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego;

  5. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem;

  6. nadzór nad utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę;

  7. prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i inwentarza biurowego Urzędu i Rady;

  8. analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych;

  9. zaopatrywanie Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne;

  10. prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych;

  11. prowadzenie gospodarki drukami i formularzami;

  12. prowadzenie księgi inwentarzowej;

  13. prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu i Rady;

  14. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;

  15. załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników oraz praktykantów przyjmowanych do odbycia praktyk w Urzędzie;

  16. prowadzenie spraw dotyczących urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, wychowawczych oraz szkoleniowych;

  17. ewidencjonowanie czasu pracy i zwolnień lekarskich pracowników Urzędu a także okresowa ich analiza;

  18. wydawanie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących pracy;

  19. prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego pracowników;

  20. organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników;

  21. zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy;

  22. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Referatami i stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;

  23. przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy miasta;

  24. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji;

  25. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji;

  26. protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady oraz jej komisji;

  27. prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady, komisji i Burmistrza;

  28. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych;

  29. organizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady;

  30. współpraca z Referatem Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska w zakresie przestrzegania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przy realizacji zamówień dotyczących funkcjonowania Rady i Urzędu;

  31. okresowa analiza stanu bhp;

  32. stwierdzanie zagrożeń zawodowych;

  33. przeprowadzanie kontroli warunków pracy;

  34. zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp;

  35. przechowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp;

  36. rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do pracy i z pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań stanowiska pracy;

  37. udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, w drodze do pracy i z pracy.

Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności portalu. zamknij