Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Otwocku informuje o połączeniu Telekomunikacji Polskiej S.A. i PTK Centertel Sp. z o.o. Od 1 stycznia 2014 r. firma działa pod nazwą Orange Polska S.A.
W dniu 1 stycznia 2014 r. Telekomunikacja Polska S.A. połączyła się z PTK Centertel Sp. z o.o.; firma przyjęła nazwę Orange Polska S.A. Będzie dalej świadczyła usługi telekomunikacyjne stacjonarne i mobilne.
Zmiana nazwy nie powoduje konieczności podpisania przez abonentów nowych umów ani też zawierania kolejnych, nie wiąże się z żadnymi formalnościami.
Jeżeli ktoś, np. w czasie rozmowy telefonicznej, twierdził inaczej, namawiał do zawarcia nowej umowy, proszę traktować to, jako co najmniej wprowadzanie w błąd.
Podejrzenie o nierzetelność rozmówcy można zgłosić pod numerem 800 500 005 lub Powiatowemu Rzecznikowi Konsumentów w Otwocku, na piśmie lub telefonicznie (tel. 22 778-1-327), podając swoje dane i opisując okoliczności zdarzenia.
Proszę pamiętać, że nie ulegają zmianie dotychczasowe numery rachunków bankowych, regulaminy świadczenia usług, ceny dotychczas posiadanych usług, numery Biur Obsługi Klientów i dane kontaktowe dla usług stacjonarnych i mobilnych.
Anna Jackowska
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Otwocku