|
1. Ogólne warunki korzystania z serwisu
1.1. Zadając pytanie Użytkownik akceptuje Regulamin. 1.2. Zapytania do Burmistrza może kierować każda osoba będąca użytkownikiem publicznej sieci internetowej. 1.3. Użytkownik wyraża zgodę na publikację treści pytania oraz imienia i nazwiska lub nazwy na stronie internetowej Urzędu Miasta Józefowa. Adres e-mail nie podlega publikacji na stronie internetowej. 1.4. Użytkownik zadając pytanie zgadza się na przechowywanie wszystkich informacji napisanych przez Użytkownika w bazie danych serwisu. 1.5. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. 1.6. Burmistrz zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. 1.7. Zmiany wchodzą w życie z chwilą wprowadzenia ich do tekstu Regulaminu i zmieszczenia Regulaminu na stronie internetowej.
2. Pytania
2.1. Pytanie powinno zawierać imię, nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail zadającego pytanie. 2.2. Pytanie powinno być precyzyjne, w formie 1-2 zdań. 2.3. Pytanie należy przyporządkować do odpowiedniej kategorii.
3.Odpowiedzi
3.1. Odpowiedź odnosi się wyłącznie do zadanego pytania i będzie udzielona zakresie kompetencji i obowiązków służbowych burmistrza. 3.2. Burmistrz zastrzega sobie prawo do wyboru pytań, na które udzieli odpowiedzi. 3.3. Udzielona odpowiedź nie stanowi podstawy do roszczeń w świetle przepisów kodeksu cywilnego.
4. Zakazy
4.1. Zabronione jest:
4.1.1. używanie wulgaryzmów, 4.1.2. zamieszczanie tekstów zawierających groźby, 4.1.3. obraźliwe wypowiadanie się o Użytkownikach i treści ich pytań, 4.1.4. opinie o osobach trzecich, 4.1.5. umieszczanie odsyłaczy do stron www oraz adresów poczty elektronicznej.
5. Konsekwencje złamania zakazów
5.1. W przypadku złamania któregokolwiek z zakazów Administratorzy serwisu zastrzegają sobie prawo do zastosowania poniższych środków:
5.1.1. usunięcie wypowiedzi 5.1.2. nieudzielenie odpowiedzi na pytanie. |