Józefów. Portal Urzędu Miasta. Ładowanie...

Dyrektor SP ZOZ Przychodni Miejskiej w Józefowie ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych

14 marca 2017

 

Wymagane niezbędne kwalifikacje kandydata:

1)                      obywatelstwo polskie,

2)                      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

3)                      niekaralność,

4)                      wykształcenie wyższe oraz 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań przetargowych

5)                      znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy, ustawy o finansach publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o działalności leczniczej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych obowiązujących aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań,

6)                      doświadczenie w tworzeniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wzorów umów, pism dotyczących odwołań, sporządzania protokołów.

 

Wymagania dodatkowe:

1)                    doświadczenie w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej,

2)                    znajomość zasad zamówień publicznych z zakresu projektów współfinansowanych ze środków Unii   Europejskiej,

3)                    znajomość programu MS Office,

4)                    umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów,

5)                    komunikatywność, wysoka kultura osobista,

6)                    umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,

7)                    gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)                    przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w tym przygotowywanie Zarządzeń Dyrektora w sprawie powołanie komisji przetargowych,

2)                    dbałość o przestrzeganie prawa we wszystkich procedurach dotyczących zamówień publicznych,

3)                    koordynowanie procedur związanych z pytaniami wykonawców do SIWZ,

4)                    analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postepowaniu określonych w SIWZ i wyeliminowania ewentualnych oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych oraz przygotowywanie propozycji wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej,

5)                    sporządzanie sprawozdań z  udzielonych zamówień publicznych,

6)                    udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie protokołów postępowania o zamówienie publiczne,

7)                    prowadzenie rejestru wydatków do 30 tys. EUR oraz rejestru zawartych umów,

8)                    weryfikacja projektów zapytań ofertowych pod względem zgodności z regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w przychodni,

9)                    współpraca z podmiotami zewnętrznymi, gromadzenie i analiza ofert, negocjowanie cen i warunków umów przy realizacji dostaw, usług i robót budowalnych, których  wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. EUR,

10)                współpraca z informatykiem w zakresie umieszczania zapytań ofertowych na stronie internetowej przychodni oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Zamówień Publicznych,

11)                współpraca z działem finansowo-księgowym w sprawie zwrotu wadiów lub przeniesienia wadiów na zabezpieczenie należytego wykonania umowy,

12)                przekazywanie zawartych umów do realizacji komórce organizacyjnej przychodni, głównemu księgowemu oraz do centralnego rejestru umów,

13)                kompletowanie dokumentacji zakończonych postepowań w celu przekazania do archiwum.

 

 

Informacja o warunkach pracy na zajmowanym stanowisku:

1.    miejsce pracy: SPZOZ Przychodnia Miejska w Józefowie ul. M.C. Skłodowskiej 5/7

2.    czas pracy: 1 etat. Praca świadczona od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

 

Wymagane dokumenty:

Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają następujące dokumenty:

1)                      podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,

2)                      kopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska,

3)                      opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (CV),

4)                      świadectwa pracy, potwierdzające staż pracy,

5)                      inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,

6)                      oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy.

 

 

Termin, składania dokumentów upływa z dniem 31.03. 2017 r. godz. 15:00 do sekretariatu SPZOZ Przychodnia Miejska w Józefowie

ul. M. C. Skłodowskiej 5/7

05-420 Józefów

z dopiskiem „nabór na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych”.

 

 

Wymagane    dokumenty    aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam  zgodę  na  przetwarzanie  moich  danych  osobowych  zawartych  w  ofercie  pracy  dla  potrzeb  niezbędnych  do  realizacji  procesu niniejszej rekrutacji  zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29  sierpnia  1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922.).

 

 

 

Maria Kurcz

Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Miejska w Józefowie

 ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5/7

Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności portalu. zamknij