Józefów. Portal Urzędu Miasta. Ładowanie...

Decyzje podatkowe

15 lutego 2021

Od poniedziałku 15 lutego pracownicy Urzędu Miasta będą roznosić mieszkańcom decyzje podatkowe na rok 2021. Właścicielom nieruchomości, których nie zastaną w domu będą pozostawiane awiza.

 

Dostarczanie decyzji podatkowych będzie organizowane wg przepisów ustawy Ordynacja podatkowa:

 

  1. Na terenie Józefowa pracownik doręcza pismo bezpośrednio właścicielowi nieruchomości.
  2. W przypadku jego nieobecności pozostawia w skrzynce pocztowej (lub na drzwiach lub w innym miejscu wskazanym widocznego przy wejściu na posesję) awizo z informacją, że decyzja podatkowa będzie do odebrania przez 7 dni w Urzędzie Miasta.
  3. W przypadku nieodebrania przez mieszkańca pisma w tym terminie, pozostawia się powtórne zawiadomienie  o możliwości odebrania pisma w urzędzie w terminie 14 dni od dnia pierwszego zawiadomienia.
  4. Jeśli adresat nie odbierze decyzji podatkowej w terminie 14 dni od pierwszego zawiadomienia o jej złożeniu w Urzędzie Miasta, pismo uznaje się za doręczone.  Pismo nie będzie wysyłane listem poleconym.

 

Informacji nt. procedury doręczania decyzji podatkowych udziela Referat Wymiaru i Kontroli Podatkowej, tel. 22 779 00 32 lub 22 779 00 56.

 

(Miasto Józefów)

Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności portalu. zamknij